Abbes-liv

Alla inlägg under oktober 2012

Av Albertina Thrombeck - 20 oktober 2012 01:15

Nu var det ett tag sen jag skrev. Men iaf så är det snart Halloween och nu sitter jag och lyssnar på Halloween låtar. Jag ska kanske köpa något att ha på mig men vet inte än. Och så ska jag kanske ha ett Halloween party med Leia och några andra. Skulle egentligen till umeå och köpa nya skor med mamma idag men det blev inget. Ska lägga mig snart även om jag inte är trött. Men vill inte att mamma eller pappa ska komma på mig. Snart höst lov (YES!) Känns bra även om jag inte har en aning om vad jag ska göra då... Får komma på något. Kanske köpa en till fisk. Vi har en fisk just nu som heter Bob. Kanske det blir en tjej då. Vet inte om det bara var kampfisks killar som slåss. Iaf så ska jag göra mig i ordning nu. Så God nöt! :3   

Presentation

Hej jag är en tjej som heter Albertina men jag kallas Abbe. Mina intressen är MSP(Moviestarplanet) Och lite annat. Jag har en bästis som heter Leia och hon är väldigt skum precis som jag xD

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards